divendres, 15 de febrer del 2008

Crístofer Fernández, projecte de periodista


Principalment, m'informo mitjançant la ràdio, el mitjà que més m'agrada per la seva immediatesa. Escolto la Cadena SER. Al matí 'Hoy por hoy', a la tarda 'La Ventana, amb la Gemma Nierga, i a la nit 'El larguero'. A més, sóc un seguidor fidel del 'Carrusel Deportivo' els caps de setmana. Pel que fa a la premsa escrita, consumeixo diàriament 'El País' i, de tant en tant, 'La Vanguardia'. Els telenotícies que acostumo a veure són el de TVE al migdia i el de Cuatro, amb Iñaki Gabilondo, a la nit.
Pel que fa a cap on voldria dirigir la meva carrera, dubto entre la ràdio i la premsa escrita. A ambdós mitjans crec que em trobaria còmode, i em sento capacitat per treballar en ells. La televisió, de moment, no em crida gaire l'atenció.
Actualment, des de fa cosa de mig any, treballo com a "cap d'esports" d'un diari local de Mollet del Vallès, el Contrapunt. La meva tasca al diari és portar el temari, escollir els espais i els temes dels quals setmanalment parlem i sóc el responsable de la redacció de la totalitat de la secció.
Les meves grans aficions són l'esport i el cinema. D'entrada, tenia clar que volia dedicar-me al periodisme vinculat amb l'esport, però actualment no crec que sigui la meva prioritat. Com m'agrada el cinema, a més de la música, la literatura i l'art en general, trobaria molt interessant treballar a la secció de cultura. Internacional o política són seccions que també m'agraden especialment.