divendres, 15 de febrer del 2008

La Judit Serra obre les portes al món periodístic


Quant al consum de mitjans informatius, acostumo a veure el telenotícies Migdia de TV3 i de vegades el del vespre. Els programes d'entreteniment també solen ser de TV3 (Ventdelplà, Polònia, No em ratllis, etc.) i de Telecinco (Aída). En premsa escrita, llegeixo cada dia els diaris gratuïts, normalment el Metro. La ràdio només l'escolto quan es tracta de programes musicals, en les emissores de Flaix FM, FlaixBac i Máxima FM.
Em vaig matricular en Periodisme i des de fa temps que m'agradaria especialitzar-me en ràdio. Però cada cop més, estic obrint portes a altres especialitzacions periodístiques, com per exemple, el reporterisme per televisió o per premsa escrita. Sobretot, m'agraden els programes de reportatges com Entre Línies o Gran Angular, que tracten temes socials d'una certa proximitat.
De moment, d'experiència professional en tinc poca. Des de l'any passat que sóc redactora de la revista Nova Ciutat Vella i l'estiu passat vaig estar col·laborant en un magazin de Mataró Ràdio.
En el meu temps lliure m'agrada fer esport. Sóc jugadora de bàsquet en un equip de Mataró. Una de les meves grans passions és la música, especialment la música negra, el hip hop, l'R&B, el dancehall, etc. També m'agrada el cinema i sempre que puc, intento anar-hi. M'encanta llegir; m'agrada molt l'estil de Danielle Steel però normalment llegeixo llibres de tot tipus. Estic interessada en l'àmbit de la cultura, que tracta temes sobre el teatre, espectacles, oci, música, cinema, etc.

1 comentari:

Anònim ha dit...

jo tamb em dic judit serra xDD