divendres, 15 de febrer del 2008

La Marta Macián assegurarà un bon futur pel periodisme televisiu


Em dic Marta Macián i m'interessa especialment el periodisme de televisió. En concret, m'agradaria treballar com a presentadora en algun informatiu o programa on es tractin temes d'actualitat.
Quan a premsa escrita, consumeixo habitualment el diari Avui, ja que m'agrada el tractament que aquest fa de les notícies. Les seccions dels diari que més m'interessen són cultura i societat.
A la televisió acostumo a mirar l'informatiu de Tv3, encara que en determinades ocasions miro el de Telecinco. També m' agrada el programa Els matins, de Tv3. És un programa interessant que tracta temes d'actualitat que preocupen a la societat i on també es realitzen debats o entrevistes a personatges rellevants en diversos àmbits.
No acostumo a consumir ràdio informativa, sinó que escolto programes musicals.

Una de les meves aficions és la música, així com el teatre o el cinema. En l'actualitat col·laboro puntualment en la revista de la Facultat, Nova Ciutat Vella, escribint notícies que fan referència a la ciutat de Barcelona.