divendres, 15 de febrer del 2008

Quelcom a dir si et pregunten per en Jordi.


Al migdia, quan arribo a casa, dino mirant el TN de Tv3, de la mateixa manera que ho faig quan sopo. La resta de la programació que miro és molt variada, des d'entreteniment fins a documentals o debats. El que sí miro sempre, independenment del meu temps lliure, són les retransmissions esportives i els programes de literatura "L'hora del lector" i "Página 2". Pel que fa a la premsa, tinc la gran sort que el meu pare regenta un bar. Allà reb diferents diaris catalans i esportius com són El Periódico, La Vanguardia i l'Sport. Dels diaris generalistes, en llegeixo els articles d'opinió dels columnistes de més renom com són Espinàs, Monzó o Porcel. També llegeixo l'entrevista de la contraportada. Mentre que a l'Sport li faig una ullada.
No sóc una persona amb ídols ni referents, però si fos envejós, desitjaria empènyer del púlpit els periodistes d'opinió. O potser robar-los la màquina d'escriure.
Pel que fa a les aficions, els apartats que més m'agraden són el d'internacional, amb predilecció per l'Àfrica subsahariana sobretot; suposo que arran de llegir Èban de Kapuscinski. També m'agrada l'apartat de cultura, especialment la literatura.