divendres, 15 de febrer del 2008

És un bon nano

Acostumo a veure els informatius de Tv3 perqué considero que a altres cadenes (Antena 3, Telecinco..) les notícies són massa irrellevants. Busquen l'espectacularitat i a vegades fins i tot ratllen l'absurditat ja sigui amb "record guiness" de truites més grans del món amb si la Britney Spears ha tingut un accident de cotxe.
M'agrada informar-me i acostumo a comprar quasi cada dia La Vanguardia. Valoro molt el nivell dels periodistes de cada mitjà i crec que en el cas d'aquest diari reuneix les condicions que exigeixo i el que m'agrada trobar-hi.
També treballo a la ràdio. A Alternativa Barcelona 102.4 fm. De moment faig radiofòrmula i d'aqui a uns dies començaré un nou programa a la ràdio del meu barri i col.laboraré en un altre programa fent imitacions.
M'agradaria molt dedicar-me a aquest mitjà i perqué es noti que vaig en serio ampliaré les hores de treball per arribar com abans sigui possible a algun lloc on pugui caure'm algun euro (RadioFlaixbac, Europa Fm..). La televisió tampoc la descarto.
També tinc dos grups de música. Un de temes propis que per cert el dia 1 de març toquem a la Sala Apolo i si teniu interès podeu treure les entrades a través d'Atrapalo.com
I l'altre és de versions, de grans hits de la historia de la música.


Intenteu saber més d'aquest home. És en Berto Romero, col.laborador del programa d'Andreu Buenafuente.

La imatge “http://www.elcansancio.com/berto/wp-content/uploads/2007/10/berto_03_ret.jpg”  no es pot mostrar perquè conté errors.